Taula de continguts:
- Has estat assetjat? No us deixeu enganyar per la desinformació
- Exemples d'abús d'oficines
- Assetjament financer en el lloc de treball
- L’assetjament us farà malalt
- Com tractar l’assetjament laboral
- 1. Sabeu que no és culpa vostra.
- 2.
- 3.
- 4. Aprendre la defensa personal i obtenir entrenament assertiu.
- 5
- Què no heu de fer si us intimiden a la feina
- La venjança no atura un assetjador
- Preguntes i respostes
- Comentaris, preguntes i solucions
Pixabay
Has estat assetjat? No us deixeu enganyar per la desinformació
Quants treballadors a Amèrica són assetjats cada any?
Molts treballadors i moltes persones als Estats Units se senten generalment impotents. Mai denuncien assetjament ni assetjadors. Tot i que alguns articles fan afirmacions no fonamentades que el 80% dels casos d’assetjament laboral es litigaven als EUA, a mitjan 2011, no és així.
Més aviat, el 80% dels assetjats s’allunya i troba una altra feina. Aquesta és una de les raons per a una elevada taxa de rotació d’ocupats que no es discuteix obertament.
Al mateix temps, moltes fonts esperen que el 80% dels empresaris nord-americans tinguin una política escrita contra l’assetjament en algun moment de la dècada dels anys 2010. A partir del 2013, s’ha avançat una mica.
Tot i que molts treballadors informen que han estat assetjats a la feina, és possible que altres persones no sàpiguen què inclou l'assetjament ni com reconèixer-lo quan es produeixi. En general, l’assetjament crea un entorn de treball hostil i aquest ambient de treball incòmode contraria els requisits dels EEO i es pot informar en una queixa oficial. Un nombre igual d’homes i dones es converteixen en assetjadors al lloc de treball, de manera que no només els homes i les dones només poden maltractar un empleat.
Un dels segells distintius de l’assetjament laboral és que un empleat amb talent i competent és el que sol ser assetjat, en lloc d’algú que faci una feina mediocre o dolenta. Un individu amb talent i hàbil és una amenaça per a l’assetjat.
Exemples d'abús d'oficines
Es critica constantment als bons treballadors, se’ls eliminen les responsabilitats laborals o se’ls assignen tasques inventades sense sentit o “treball ocupat” per realitzar diàriament.
Alguns d’aquests empleats no tenen res a fer i els caps els escriuen per no fer res. Això és bullying i abús. Altres signes d'abús en el lloc de treball:
- Un supervisor crida constantment als treballadors.
- Un supervisor o company de feina selecciona les mateixes persones davant d'altres o en privat on no hi hagi testimonis.
- Un cap bloqueja constantment les promocions d’algú.
- Un supervisor sabota el treball d'un empleat o el reclama com a propi.
- Un cap, un supervisor o companys de feina deliberadament ignoren certes persones a la feina i els posen "fora del bucle".
- Un supervisor sobrecarrega els empleats, estableix terminis no raonables i requereix moltes hores de treball més enllà de la jornada completa, sense sou addicional. NOTA: si el salari mitjà per aquest requisit afegit baixa per sota del salari mínim federal, es poden accions legals.
- Un supervisor ataca personalment un treballador i s’anomena.
- Un cap, supervisor o companys de feina fan bromes sobre un empleat.
- Un cap o supervisors donen constantment a un empleat un equip que no funciona, com ara l’ordinador més antic de l’edifici i que està trencat.
- Un cap col·loca un empleat en posicions perilloses, com ara en una zona de recepció on recentment s’ha perpetrat un tret, sense afegir mesures de seguretat. Un altre exemple és donar només a determinats empleats un espai de treball que no disposa de calefacció, refrigeració i ventilació adequades.
Sota el polze d'algú? L’assetjament laboral no és adequat i és una forma d’assetjament.
Pixabay
Assetjament financer en el lloc de treball
Aquest és un tipus d'assetjament que no es parla sovint. Alguns casos van sortir a la llum al meu estat, on alguns empresaris de petites empreses mantenien el sou d’un o altre empleat una setmana més o van sortir de la ciutat el dia de pagament durant dues setmanes sense pagar cap empleat. Alguns restaurants van multar els empleats per plats trencats i els van exigir que adquirissin uniformes cars a un amic. Tot això era il·legal i va crear dificultats financeres.
Un cap va pagar als seus empleats quan se sentia així en una petita oficina i les dues dones ocupades van passar 3-4 setmanes sense sou i finalment van deixar de fumar. Primes per desocupació, primes d’indemnització per treballadors, no la majoria dels seus impostos estatals i locals, i definitivament no van incloure els impostos sobre la nòmina extrets dels sous de les dues dones. Es van emprendre diverses accions legals.
Un altre empresari va retallar els salaris sense dir-ho als seus empleats. Els xecs eren molt menys d’una setmana.
Un altre cap, en una empresa més gran, va eliminar l’assegurança mèdica i va retallar els salaris de tots els treballadors que no estaven disponibles 24/7/365 (la seva definició de disponibilitat a temps complet ), tot i que el seu negoci estava obert només 10 hores al dia.
Un altre propietari d’empresa va començar a reduir els salaris un 5% cada any quan els treballadors van complir els 50 anys; no només aquests treballadors no van rebre l’augment del 3% que van rebre altres, sinó que van perdre un 5% addicional (8% total) i també van patir inflació.
Hi va haver diverses desenes d’aquests casos, i la majoria van sortir a la llum només després que els empleats deixessin de treballar, trobessin una altra feina i presentessin queixes a EEO. Moltes d’aquestes empreses van tancar, evitant casualment els litigis. En cada cas, els objectius assetjats eren persones responsables, amb talent, intel·ligents que representaven una amenaça professional per al cap.
Afegiré la meva pròpia experiència inicial: durant un any, vaig treballar com a director general d’una cadena de botigues amb un salari específic, posant les hores addicionals necessàries no remunerades setmanals per aconseguir un èxit sòlid i vaig gaudir del treball. Aquell any vam guanyar premis de beneficis regionals. Després d’aquest any, vaig saber que els meus salaris estaven realment per sota de la part inferior de l’escala salarial per a aquesta posició, tot i haver obtingut beneficis més elevats que molts altres establiments (és fàcil saber-ho a través d’Internet actualment; llavors no el teníem).
Vaig presentar un greuge formal i educat. Al cap de 60 dies, la meva botiga i una altra botiga local de la cadena van tancar bruscament i el personal va ser acomiadat. La meva nòmina final només incloïa dues de les darreres setmanes al tipus de pagament correcte, tot i que es trobava a la part inferior del rang de pagaments. Poc després, tota la cadena es va vendre a propietaris individuals.
Una lliçó d’això és que els empleats tenen dret a conèixer el rang real de pagaments que s’integren en un lloc de treball i poden investigar la seva empresa i els rangs de sou fàcilment en l’actualitat.
{ixabay
L’assetjament us farà malalt
L’assetjament escolar augmenta la sensació d’estrès i tensió al cos i pot conduir a indicacions clíniques de:
Com tractar l’assetjament laboral
Un total d' almenys el 44% de tots els nord-americans ha informat que ha experimentat abusos en el lloc de treball a partir del 2012.
Aquesta xifra es va informar a partir d’un estudi realitzat per l’Aliança de Dret Laboral. És un fet impactant que gairebé la meitat dels treballadors nord-americans informin que han estat maltractats a la feina. Això no inclou el nombre de treballadors nord-americans que tenen por de denunciar-ho i no ho expliquen a ningú.
És impossible saber quantes persones als EUA són maltractades cada any perquè no tothom ho denuncia; però sigui quin sigui el nombre, és massa alt.
Per reduir aquestes xifres, la gent ha d’aprendre què implica exactament l’abús i que hi ha diverses maneres de prevenir-lo i aturar-lo. Crec que comença amb l’educació a la llar, seguida de l’educació i la pràctica a l’escola, i hauria d’incloure no només formació d’assetjament sexual al lloc de treball, sinó també formació contra l’assetjament i contra els abusos a la feina per a tothom.
Nosaltres, com a país i com a individus, ens hem de prendre molt seriosament l’existència d’abusos. Es produeix i passa al lloc de treball.
Moltes de les persones que pateixen abusos a la feina simplement opten per deixar d’escapar de l’amenaça i l’estrès, però no tothom sent que és capaç de fer-ho. Per a aquells que no poden fugir d’un cap o company de feina abusiu, comenceu per aquests principis:
1. Sabeu que no és culpa vostra.
El comportament abusiu del vostre cap, un company de feina o qualsevol altra persona no és culpa vostra. Sempre! Ni tan sols es tracta de tu: es tracta de control, com la violació. L’objectiu podria ser qualsevol. N’hi va haver un abans que n’hi haurà un, tret que es faci alguna cosa per trencar el cicle i aturar el comportament abusiu.
Ningú mereix abús en cap moment per qualsevol motiu. L’abús és una reacció inadequada. Si heu fet alguna cosa malament a la feina, podeu esperar que us corregeixin i, fins i tot, que siguin disciplinats i, fins i tot, després d’haver prescrit un nombre d’anotacions o d’altres accions disciplinàries, fins i tot acomiadats. Tot i això, no mereixeu que us maltractin. Aquest abús inclou crits, cops, defugiment, menysteniment, sarcasme, trucades de noms i altres accions inadequades.
Si sou víctima d’un tirà del lloc de treball, és fàcil interioritzar la culpa i sentir-vos impotents. Però caure en aquest parany de negativitat pot afectar la vostra salut i autoestima.
Proveu d’utilitzar un compte del banc mental per acumular-vos. Vacuneu-vos mentalment contra l’assetjament de l’oficina amb afirmacions i converses positives. Digueu-vos que sou una bona persona i que continuareu fent una bona feina mentre busqueu fora. La teva feina no és qui ets, així que pren-te algunes aficions si no en tens. Assegureu-vos que la feina sigui només una part del dia i no tot el dia.
2.
La bogeria és fer el mateix cada vegada i esperar un resultat diferent. Atura-ho!
No es pot canviar mai un assetjador. Només ella / ell pot canviar-se, a falta d’una bona teràpia o d’un miracle de Déu. Mantenir una actitud optimista s’envellirà sota l’arranjament constant d’un assetjador. Només esperar que l’acusador de l’oficina canviï és desesperant. Accepteu el fet de l'abús i feu plans per solucionar-lo o deixeu-lo i solucioneu-lo.
3.
Parleu dels abusos amb persones simpàtiques a la feina. El suport mutu i la comunicació poden ajudar a reduir l’estrès i a aturar l’aïllament que l’agressor vol que pateixi. No us queixeu: obteniu assistència i aneu a Recursos humans i / o al vostre Programa d’assistència als empleats. Obteniu assessorament i presenteu una queixa als EEO si no es corregeix la situació abusiva.
4. Aprendre la defensa personal i obtenir entrenament assertiu.
El vostre EAP o YMCA, YWCA, centres de recreació o xarxa de salut mental locals us poden ajudar a localitzar classes gratuïtes i de baix cost per a aquestes habilitats remarcables i útils.
5
Per a mi, és millor viure en una caixa de cartró al carrer que acceptar els abusos.
Si tothom que conec fos abusiu, m’agradaria prou bé per estar sola i trobar una nova feina. Cal creure en tu mateix, fins i tot quan ningú ho fa.
Hi ha molta ajuda per a aquells que han experimentat un abús tal que han de deixar de fumar. Truqueu als serveis socials locals o a les agències relacionades amb els tribunals per obtenir una llista d’organitzacions que us ajudaran. És possible que pugueu rebre prestacions per desocupació.
Què no heu de fer si us intimiden a la feina
En lloc de fer l'acció que s'ha demostrat moltes vegades per aturar un assetjador, alguns espectadors volen "fer broma" a un assetjador, "donar-li un cop de puny al nas", "fer-li un lleig regal de Nadal", escriure llimeres sobre ell parets del bany, etc. Amb quina finalitat? Cap d’aquests aturarà l’assetjador i pot enflamar encara més el comportament d’assetjament.
Els espectadors busquen no aturar l’assetjador, sinó enfrontar-se a l’assetjament i aportar-se allò que consideren socialment més alt en fer-ho. Es col·loquen en la categoria d'assetjament a la recerca de venjança, en lloc d'una solució.
La venjança no atura un assetjador
Algunes persones volen abusar de l’assetjament, però això empitjora el cicle; de fet, l’assetjador pot enfadar-se tant que mata algú.
Les persones que volen venjar-se volen venjança, no justícia, cap canvi i no acabar amb l’assetjament. Volen elevar-se fent el mateix que fa l’assetjador.
Referències :
- Bullying, assetjament i represàlies: una presentació de PPT de strima.org
Preguntes i respostes
Pregunta: Com puc informar d'un metge del meu despatx que intimidi personal?
Resposta: en el cas d’una consulta privada en què el metge sigui el cap, probablement haureu de consultar un advocat per debatre sobre aquest tema. Si el metge treballa per a un altre metge que és un fanàtic, agafeu la documentació de les dates i hores específiques de l'assetjament i del que se li va ocórrer al cap i discutiu l'assumpte demanant ajuda. tot i així, és possible que hagueu de consultar amb un advocat. Una altra opció és contactar amb l'Estat Medical Board i l'oficina local de l'Associació Mèdica Americana, però és aconsellable consultar primer amb un advocat. Si sou membre d’un sindicat a la feina, per exemple, en un centre mèdic universitari, podeu consultar amb el vostre administrador sindical.
© 2007 Patty Inglish MS
Comentaris, preguntes i solucions
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 14 de febrer de 2020:
Hola Yoleen i gràcies per la teva nova resposta. - Pensaments molt interessants.
Per la meva pròpia experiència, vaig veure a molts assetjadors homes i dones de 30 anys atacar només les dones altament qualificades i titulades sota la seva supervisió; i això era per fer-los enfadar / tenir prou fàstic per deixar de fumar, eliminant així l'amenaça per als propis llocs de treball dels assetjadors. Tot i això, tot va produir-se contrari perquè les dones van presentar denúncies i van presentar denúncies judicials i demandes civils. Molts, molts d’aquests assetjadors van ser acomiadats.
Veig que els assetjadors es dirigeixen més sovint a persones amb discapacitat ara al lloc de treball, a l’escola i a altres llocs, i això em fa ràbia. Afortunadament, les persones que veuen aquest assetjament escolar, inclòs jo mateix, ho criden amb més freqüència i fins i tot denuncien abusos i veuen una intervenció eficaç. En general, cada vegada que un assetjador ataca, s’hauria d’informar amb fermesa i si l’assetjament no cessa, suggereixo que treballi en un altre lloc a aquells que siguin assetjats. M’agradaria poder tornar a la meva primera experiència d’assetjament laboral: definiria recursos legals per a la premsa.
Yoleen Lucas de Big Island of Hawaii el 14 de febrer de 2020:
Des que vaig publicar fa 6 anys, he fet moltes investigacions, entrevistes i reflexions introspectives sobre aquest tema. Vaig notar que l'assetjament entre adults té moltes similituds amb l'assetjament infantil. Alguns adults tenen més probabilitats de ser objectius que d’altres. Acostumen a ser poc qualificats (especialment aquells amb estudis universitaris inutilitzables), amb dificultats econòmiques i massa estressats en diverses àrees de la seva vida. Això els fa fàcils de manipular i abusar.
Als assetjadors els agrada sentir el seu poder. No els importa l’empresa, encara que la posseeixin. He conegut casos si els assetjadors que van donar augment a la gent i després els van acomiadar, només perquè els passés el mateix. També he conegut empreses que han plegat.
La millor defensa és ser altament qualificat, de manera que pugui trobar fàcilment una altra feina. Si veieu que succeeix desordre a la feina, no espereu que us passi. Camineu immediatament! Si tothom ho fes, la companyia tindria problemes. Potser ho solucionaran, potser no. Sigui com sigui, ja no és el vostre problema.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 14 de febrer de 2020:
Hola She-Ra i gràcies per escriure! L’assetjament sembla estar a tot arreu, almenys a Amèrica, el 2020; i ho veig creixent en altres països. Després d'un parell de dècades de grups com Bully B'ware i altres que han educat els estudiants sobre l'assetjament i els seus efectes negatius, tenim massa adults que són assetjadors i elevats pel seu assetjament a les notícies i a les xarxes socials com si fossin herois per l'assetjament.
Quan van succeir els intents d’assetjar-me, vaig informar els supervisors, recursos humans i vaig presentar queixes formals. Afortunadament, aquests assetjadors van ser acomiadats o acomiadats un per un. Els millors desitjos pel que decidiu fer. De vegades és millor treballar en un altre lloc, ho sé.
She-Ra del Regne Unit el 26 de gener de 2020:
“No es pot canviar mai un assetjador. Només ella / ell pot canviar-se, a falta d’una bona teràpia o d’un miracle de Déu. "
Aleshores semblaria que jo o els assetjadors hem de marxar. Al llarg dels anys, han assetjat altres persones i sempre se n’han anat, així que suposo que són coherents.
Intento mantenir-me fort i tenir temps per decidir si una investigació cultural o una investigació formal d’assetjament funcionarà millor per a mi i per a la resta del lloc de treball (que, sens dubte, amb el pas del temps s’han vist afectats).
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 23 de juny de 2016:
Aki46: crec que teniu raó en no permetre que l'ús de FMLA generi males notes contra un treballador (vegeu la cita següent).
La meva opinió és que hauríeu de consultar el vostre advocat el més aviat possible i presentar aquesta informació. Sé que als Estats Units, si l’empresa és prou reduïda en ingressos, els líders no estan obligats per llei a establir adaptacions per a discapacitats als treballadors. Si treballeu per al govern de qualsevol tipus, crec que hauran de fer els allotjaments. Si es tracta d'una empresa sense ànim de lucre que rep finançament federal, crec que han de fer l'allotjament. Consulteu-ho amb el vostre advocat.
Quan us passi una altra cosa negativa a la feina, escriviu-la i truqueu al vostre advocat.
Pressupost del Departament de Treball:
RESTAURACIÓ I BENEFICIS PER A LA SALUT
En tornar del permís FMLA, un empleat ha de restablir-se al seu lloc de treball original o a un lloc de treball equivalent amb una remuneració, prestacions i altres termes i condicions d’ocupació equivalents.
L'ús que fa un empleat de la llicència FMLA no es pot comptabilitzar contra l'empleat en virtut d'una política d'assistència "sense culpa".
Els empresaris també han de continuar amb la cobertura de l'assegurança mèdica col·lectiva per a un empleat amb baixa FMLA en els mateixos termes i condicions que si l'empleat no hagués agafat la baixa.
Aki46 el 23 de juny de 2016:
Ahir em van fer la primera avaluació tot i que fa gairebé 3 anys que treballo. Aquesta és la 4 vegada que han valorat els meus companys de feina.
Tot i així, la primera vegada que en vaig rebre.
Em van donar males notes en 3 seccions.
Quan vaig preguntar al meu cap si aquestes males ressenyes es basaven en la meva baixa FMLA, va dir "parcialment"
No crec que la llei els permetés fer comentaris basats en FMLA.
També he demanat un allotjament que em permetés treballar, però han rebutjat la meva discapacitat, cosa que fa impossible que hi sigui.
Que hauria de fer?
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 9 de juny de 2016:
Esteu benvinguts i també estareu en els meus pensaments!
Aki46 el 9 de juny de 2016:
Moltes gràcies pels vostres ànims i sobretot per les oracions
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 9 de juny de 2016:
Sembla que teniu un bon pla per a la vostra situació. Us envio els millors pensaments i oracions per obtenir una nova feina per a vosaltres.
Aki46 el 9 de juny de 2016:
Ho estic documentant tot. Crec que firmaré els papers de mediació enviats per l'EEOC i em quedarà enrere.
He trucat a treballar aquest matí.
Estic estressat per tot això.
Només vull que s’acabi. M’agradaria tenir una altra feina.
Patty Inglish, MS el 8 de juny de 2016:
Pregunteu exactament al vostre advocat què creu que heu de fer. Com que les factures semblen ser manipulades per arribar tard, el vostre advocat hauria de tenir alguns suggeriments definits.
Quan hi hagi diners, A / P, nòmina i avantatges en joc, és millor assessorar-vos legalment, però és possible que l’empresa us acometeixi com a represàlia per haver anat als mitjans de comunicació o presentar càrrecs frívols contra vosaltres o amenaçar-vos de presentar càrrecs.
Sembla que algú us pot preparar per fer falles financeres en el pagament tardà de les factures i, potser, per altres problemes financers, com ara errors en els sous, com deduccions per impostos, etc.; nombre d’hores treballades incorrecte, taxes de sou incorrectes, etc.
Aneu amb compte, documenteu-ho tot i estigueu a salvo.
Aki46 el 6 de juny de 2016:
Hamburguesa, Treballo per a una agència governamental local, al sector públic.
Ara hi ha signes de sabotejar la meva feina. Com ara que els venedors enviïn factures a altres empleats en lloc de a mi.
Rebo extractes, però en aquest moment les factures han vençut. He trucat als proveïdors i em van dir que tenien una altra persona com a contacte per a les factures.
Sóc assistent de recursos humans / comptabilitat. Faig nòmines i comptes a pagar i ajudo els empleats amb avantatges.
Saps si faig els passos anteriors si podria tenir problemes per portar-lo a l’emissora? Crec que el tractament en aquest punt és la infligència intencionada de malestar emocional. M'he posat en contacte amb un advocat que veuré dimecres. Algun consell?
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 28 de maig de 2016:
Amén a tot això!
Aki46 el 28 de maig de 2016:
Moltes gràcies per la vostra ajuda i recomanacions. No havia pensat a buscar un grup de suport, però això serà molt útil.
Només vull treballar i proveir de la meva família. És molt trist que hi hagi persones en aquest món tan cruels.
Aquesta dona ho sap tot sobre les meves lluites. Vaig compartir amb ella pensant que era la meva amiga. Només per esbrinar que només prenia notes per utilitzar-les contra mi per al seu gaudi.
Però també busco ajuda del Senyor.
Sé que em cuidarà.
L’esperit de la por no prové de Déu.
Estic contínuament pregant per obtenir forces per superar aquest moment tan difícil.
Agafaré els vostres consells i compartiré amb vosaltres el resultat.
Gràcies de nou!
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 28 de maig de 2016:
@ Aki46: us desaconsellen omplir amb EEOC per evitar una marca negra al registre de l'empresa i als registres dels maltractadors individuals i per evitar conseqüències legals que de vegades els resulten molt cares.
Consulteu el vostre metge (o consulteu-lo) i demaneu-li que documenti els problemes físics i mentals associats a aquest bullying. Arxiu amb l'EEOC. Trobeu un grup de suport que us ajudi a sobreviure mentalment. Aneu als mitjans informatius de televisió i expliqueu-los: la situació es pot sotmetre a un microscopi de crítica pública. Trobeu un advocat especialitzat en dret laboral i informeu-ne de la calúmnia i la discriminació per "bogeria" que ni tan sols existeix.
Podeu adoptar una posició ara o que us treguin la resta de la vostra feina i feina per motius falsos i calumniosos ("bogeria"), després porteu el cas a l'oficina de l'assegurança per desocupació i sol·liciteu les prestacions, que investigaran l'empresa; i potser demandar per calúmnies i / o terminacions injustificades..
Res de tot això serà fàcil, però intueixo que aviat us quedareu gaire malalt si us quedeu i accepteu l’augment de l’abús.
Els millors desitjos per a tu!
Aki46 el 28 de maig de 2016:
Vaig compartir amb algú que era company de feina que havia estat hospitalitzat a causa de l'estrès i la depressió extrema fa més de 13 anys i que era suïcida. Ara és la meva cap directa i utilitza aquesta informació contra mi.
El director general, el meu cap directe i un altre supervisor em fan comentaris diàriament sobre el meu estat mental. Han començat a dir-me "psico, f & $ @ ing fruits secs i fan referències a la meva camisa de força".
El meu cap em va enviar a casa perquè anava a tenir OT al meu xec. Sempre m’havien permès OT fins que es va convertir en la meva cap directa.
Crec que això es deu al seu coneixement de la meva història mental passada.
Vaig presentar una queixa per haver estat assenyalat, ja que era l’únic empleat que no tenia permís a OT. El GM em va mirar i em va dir: "Estava boig i necessitava trucar a un psiquiatre"
Vaig acabar arrencant el greuge després que em digués que la funció pública era una broma.
Des que el tractament continua i de fet ha empitjorat, la meva depressió ha tornat i he estat suïcida. Tinc atacs de pànic cada dia que se suposa que vaig a treballar. Vaig demanar un allotjament ADA perquè sentia que la meva feina estava a punt.
Encara no m’han acomodat i vaig presentar un càrrec per discriminació per discapacitat a l’EEOC.
Des de llavors, em van treure la majoria de la meva feina. Han començat a aplicar normes que mai abans no havien tingut.
Camino sobre closques d’ou.
El meu cap directe em va dir que ja no confia en mi i que ha començat a tancar la porta de la seva oficina.
La directora general em va dir que volia que entengués que presentar un càrrec per EEOC era dolent per a la moral del lloc de treball.
Estic lluitant. He de treballar. No tinc més remei d’entrar a aquest entorn diàriament.
Però no estic segur de tenir una mentalitat prou forta com per superar l’assetjament, l’assetjament i l’aïllament que empitjoren cada dia que passa.
Hi ha alguna cosa més que pugui fer? M’han dit que els càrrecs EEOC es poden allargar durant anys.
No estic segur de sobreviure-hi. Tanmateix, sé si no em mantinc en el camí, això continuarà.
No sóc la primera persona amb una malaltia mental objectiu. Van acomiadar una altra noia. Va demanar a un supervisor que deixés el càrrec, tot després de descobrir que tenien passat o que buscaven teràpia per a la salut mental.
En aquest moment em pregunto si val la pena. Estic tan estressat que he perdut fins a 120 lliures. No puc menjar, dormir i estic constantment ansiós.
Si us plau, qualsevol consell o encoratjament s’agraeix.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 19 de març de 2015:
Fa uns anys, vaig ajudar una dona a presentar una reclamació per desocupació després d’abandonar la feina a causa dels abusos del seu empresari, que finalment va perdre la feina. Li va ajudar que havia realitzat algunes activitats il·legals a la feina i no va poder presentar impostos i no va pagar les deduccions de nòmina que va treure dels empleats al govern per la seva tripulació durant anys, però va rebre desocupació. Mireu-ho.
Tessa el 18 de març de 2015:
Aquí estic a l’atur i no estic ni una mica content. També sóc una altra víctima de l'assetjament dels empleats. Per què? Perquè la meva antiga empresa donava feina a un cap que probablement era addicte a les drogues. Tenia tots els símptomes: els ulls de Glassey, una marxa esgarrifosa, oblidat i verbalment abusiu. Va ser cessat, però el cap acabat de contractar era igual de dolent. Tot i que no presentava signes d’addicció a les drogues, era molt controladora, degradant i va cridar a nosaltres. Simplement no podia aguantar més, així que vaig renunciar. Encara té una ocupació remunerada però estic a l’atur, per tant, on és la justícia? Sé que va ser la meva decisió (si es pot dir que és una elecció) renunciar, però estava mentalment i físicament esgotat. La meva vida es va reduir literalment a depressió i nervis nerviosos.La meva esperança és que algun dia s'aprovi una llei en què els assetjadors abusius siguin obligats a deixar la feina perquè altres persones que mereixen ser-hi puguin treballar productivament, viure feliços i estar lliures d'aquests miserables dimonis. Diuen que tot el que passa és així, crec que és clar que ha arribat el moment d’acabar-los immediatament perquè realment és allò de “posseir” i no el nostre.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 28 de març de 2014:
Sí, és intimidació, abús i discriminació, perquè inclou:
1. Ignorant-vos, 2. Deixar-lo fora del bucle de l'activitat laboral i negar-se a subministrar dades, 3. Mala boca, trucades o xafarderies sobre tu, 4. Plagiar la vostra feina o, com a mínim, la vostra experiència, prenent el vostre lloc en la redacció d'informes sobre la vostra zona en lloc de la seva…
Presentar una queixa formal amb el seu supervisor i pujar per la cadena de comandament a RRHH si és necessari; també obtingueu un advocat laboralista: consultes gratuïtes.
Maria el 28 de març de 2014:
Sóc gerent a la feina i recentment un nou gerent ha assenyalat l’empresa que està al mateix nivell que jo, però xafardeja amb els altres sobre mi, em diu whinny, es nega a convidar-me a reunions encara que es refereixi a la meva zona, escriu articles l'executiu que cobreix la meva àrea però que no em consulti. El seu equip té mala boca i va deixar caure el meu equip i, en general, mostren un aire de superioritat respecte a la resta de l'organització. Busco informes i dades del seu equip i això no es subministra; això suposa un assetjament escolar? Els meus nivells d’estrès estan fora de l’escala. Començo a tenir problemes de salut importants, el meu equip se sent sobredimensionat per la falta de suport. Qualsevol idea seria molt útil
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 24 de desembre de 2013:
Es va trigar a suposar que el robatori al sector de la venda al detall segueix sent la font més gran d’homicidis en el lloc de treball a partir del 2010, amb un 27%, però veig per les notícies que els trets a les escoles s’estan produint amb més freqüència, o se n’escolta més sovint. I el fet que el 39% dels homicidis a les dones a la feina fossin coneguts (només el 3% dels homicidis dels homes) assenyala directament l’assetjament i l’abús.
El treball no ha de ser un lloc de mort o de mort.
Yoleen Lucas de Big Island of Hawaii el 23 de desembre de 2013:
… i llavors es pregunten per què es produeixen els trets al lloc de treball…
www.bls.gov/iif/oshwc/cfoi/osar0016.htm
Això continuarà fins que ja no es toleri l’assetjament escolar.
Podria explicar-vos algunes històries, però no són aptes per imprimir.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 17 de juny de 2013:
Espero que aviat trobeu un empresari molt millor!
Assetjat el 17 de juny de 2013:
L’assetjament laboral ha d’aturar-se. Tot assetjament ha de cessar. Ara estic a l’atur. Assetjat i després mentit (il·luminació de gas).
kittydog l'1 de maig de 2013:
Estic d'acord que ha d'aturar-se, però no hi ha una resposta fàcil per resoldre el problema. Quan necessiteu un sou, quan sou l’únic objectiu, quan es confia en la vostra paraula contra un gestor, és bàsicament com si l’agafeu o comenceu a buscar feina sense poder tenir cap referència per al vostre treball actual. Documento l’assetjament que he patit els darrers 3 mesos, però no tinc ningú per convertir-los que no empitjori la situació. Desitjo que tothom que hagi d’aguantar l’assetjament pugui alimentar els seus fills el millor possible, i espero que sàpiga que no ho fa pel seu compte, que som molts per aquí.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 31 de gener de 2013:
Deixa d'acceptar abusos. Presentar queixes. Informa-ho quan ho vegis.
Pascale Tchebou el 31 de gener de 2013:
Assistència sanitària… els hospitals són un parc infantil per a l’assetjament… Sincerament, què es pot fer?
stopthebully2day el 6 de juliol de 2012:
Abans de continuar, acabo d’escanejar la resposta de la senyora Inglish: ja li va suggerir que consultés un advocat. No deixeu que creixi herba sota els vostres peus; feu cas als seus consells. Aquí teniu una actualització d’on sóc en la meva recerca. L’assetjador I el seu supervisor han mentit a l’advocat de la companyia. Guardeu bones notes amb data i hora. Les còpies de les meves notes i altres documents haurien, si no res més, de sacsejar el vaixell de nou i atreure realment el supervisor a la protecció de l’assetjador amb mentides. Em fa preguntar-me per què està protegit l’assetjador i reforça el meu pensament que l’assetjador no pot existir sense una xarxa que l’ajudi. Potser no "guanyo" la batalla monetàriament, però almenys el vaig cridar pel que és. A més, crec que en alguns nivells els assetjadors estan malalts mentals.
stopthebully2day el 6 de juliol de 2012:
Per a David M. Això és repugnant. Potser podeu preguntar a un advocat si això és il·legal al vostre estat / comtat / ciutat. Si fos així, agafaria dos dinars: un per escopir i un per menjar fora de vista. Deixeu l'esquer i disculpeu-vos al lavabo. Busqueu escopits en el que no mengeu i porteu-lo a la policia amb les vostres proves. Per descomptat, feu-vos la prova de sang. Esperem que n’hagi tingut una de recent per comparar-la.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 21 de maig de 2012:
1) Documenteu tot això al dia en un llibre de registre amb noms, dates i hores. Estigueu preparats per cridar testimonis al jutjat. Deixa de dinar allà. Mantingueu les barres de granola al cotxe, a l’escriptori o a la butxaca si ho heu de fer.
2) Aneu al metge, expliqueu-li què ha passat i feu-li una anàlisi de sang.
3) Presenteu una reclamació d’indemnització per treballadors a) per l’escopiment i possibles infeccions, i podeu demandar a la part superior del WC perquè això ha estat intencionat, ib) per angoixa emocional. Sí, les malalties infeccioses compten amb la compensació laboral.
4) Poseu-vos en contacte amb l'oficina EEO del vostre comtat o estat i discutiu-ne l'assumpte.
5) Consulteu un advocat de WC per a una consulta gratuïta.
David M. el 21 de maig de 2012:
Fa poc vaig descobrir que la filla del propietari, que és un company de feina, m’ha escopit al dinar. Ho havia admès a diversos altres companys de feina. Ella també ha convertit la feina per a mi en un infern vivent. Fins i tot va admetre a diversos companys de feina que m’odia. Sempre va al seu pare per convertir fins al més mínim detall en un esdeveniment enorme per tal que el meu rendiment laboral sembli pobre. Mai no he fet res per contrarestar-la per justificar aquest comportament. Hi ha opcions legals per a mi? És una petita empresa amb els seus pares propietaris. Pensaments? Suggeriments? Tinc seriosament por de patir alguna malaltia biològica de la seva saliva. Si us plau ajuda.
Walter Miester el 5 d'abril de 2012:
Acabo de començar un nou treball que tenia la personalitat més tòxica que he vist mai en tota la meva vida. Fins i tot la gestió d’aquest noi va tenir por de la gestió. Suposo que pensaven que seria el més probable que aparegués amb una pistola si fos acomiadat. De totes maneres, el vaig trucar davant de tota la botiga, tractant-lo igual que la brutícia que era. Estic orgullós d’haver donat el to a la resta de la tripulació. Per descomptat, ja no hi sóc i, per cert, he trobat una feina millor. No cal ser amable amb un assetjador. Va funcionar per a mi
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 23 de març de 2012:
Molts de nosaltres sentim el vostre dolor i aquestes situacions necessiten solucions i justícia. Sembla decidit a fer-ho així, per tant, un bon exemple per a tots nosaltres.
stopthebully2day el 23 de març de 2012:
Per actualitzar els meus comentaris anteriors, això és el que he trobat. En el moment en què els advocats es dediquin a gestionar una situació, és probable que sigui massa tard per anar al EEOC o presentar una queixa davant OSHA o qualsevol altra entitat a causa dels terminis per informar dels incidents. Crec que això em passa. Els advocats de la companyia ho estan arrossegant; no són estúpids de cap manera. Hauria d'haver anat a l'EEOC tant si tenia un advocat com si no. Per tant, segons la meva experiència, consultaria un advocat I aniria a l’EEOC. Pot ser que sigui massa tard perquè l’EEOC faci res. Tanmateix, si alguna cosa no es resol en les pròximes dues setmanes, aniré a l'EEOC només per deixar constància d'aquesta empresa. Com ha afirmat la senyora Inglish una i altra vegada, documenteu cada instància. Assegureu-vos de datar les vostres notes. Si n’hi ha,assegureu-vos de tenir una còpia de la política de l’empresa quant a l’assetjament / intimidació / represàlia. L’últim que vull és més intervenció del govern en empreses i en les nostres vides (Estats Units). Tot i això, després de les meves experiències amb l’assetjador, la gestió de l’empresa, els recursos humans i el cost d’un advocat, estic disposat a pujar al carro.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 22 de març de 2012:
Alguns empleats no s’adonen que estan aïllats al principi, perquè alguns d’ells són bastant subtils al principi. La gent hi està pensant més.
Jack White, d’Ormeau Road, Belfast, Irlanda, el 22 de març de 2012:
Gran centre!
La lluita contra l'aïllament és sovint el primer pas per enfrontar-se a un assetjador del lloc de treball.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 22 de març de 2012:
Quin tipus de lloc era on treballaves?
louromano el 22 de març de 2012:
Gràcies Pattie, això és fantàstic. Vaig deixar una feina on el cap m'havia dit una dona boja amb un tauler de puntada. Va dir que em va acomiadar per parlar amb la dutxa i utilitzar la paraula aura. Gràcies.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 3 de març de 2012:
Podeu emprendre accions legals contra l'ex-sènior? Consulteu amb un advocat o procurador i esperem que no sigui massa tard.
JAMES V el 3 de març de 2012:
Vaig ser assetjat a la feina, treballava com a controlador d’una empresa i el meu superior va donar informació errònia al meu cap que és estranger. Tot i que la meva relació era bona amb el meu cap, la meva persona gran va tenir èxit enganyant el meu cap. El sènior va analitzar permanentment alguns dels empleats de l’oficina per intimidar-me sempre i un dia va trucar al personal de l’oficina a la sala de reunions i tots van començar a insultar-me per no fer efectiva la nòmina, l’empresa no té diners per pagar. L’anomenat sènior va dir a alguns funcionaris que parlessin contra mi i l’intent previst va ser atacar-me durant gairebé dues hores. Vaig tractar l'empresa durant un mal període d'estrès financer i no cooperen en el meu intent de reduir els problemes, però es va unir a venedors externs per intimidar-me.Gairebé quatre anys vaig treballar a l'empresa com a controlador i, alhora, realitzava tota la feina que no fos un controlador, em van demanar que deixés l'empresa. En escriure sobre aquest mal comportament, l’amenaçadora i l’anomenada política que m’ha jugat la gent gran publicant aquí, em satisfaré que he fet el meu paper en no amagar un greu error d’una direcció.
Kevin F el 26 de febrer de 2012:
Intentava ser feliç tots els dies mentre era cada dia maltractat mentalment a la feina.
Ara em va provocar una malaltia mental.
Sortir! Vés! troba una altra feina! digues a l'infern amb ells, ell o ella.
Res canviarà el mal en aquest tipus de persones i perdreu la vostra voluntat de ser feliç, sortiu ara i estalvieu-vos el trastorn mental que rebreu provant de pensar que canviaran i els guanyareu, Acabareu fins i tot amb un odi profund per la gent i tot un interior que trobaràs difícils de corregir.
No tingueu vergonya de marxar, sentireu la llibertat que mereixeu i només podran rebre la seva recompensa karma algun dia.
No ets feble per marxar, ets fort per sortir i allunyar-te del tirà que bufa el gran.
Recordeu, si alguna vegada us trobo, us estimaré, i també tants altres que veuran l’amor en vosaltres.
Beneïu-vos Els meus bons amics, si us plau saludeu a un desconegut, o tingueu un bon dia o qualsevol cosa que faci que algú somrigui avui.
Kevin F.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 25 de febrer de 2012:
Aquest és un bon pla. Documenta i utilitza la informació. El treball no hauria de ser un càstig i era clar que sota l’alfa que odia els nens.
K el 24 de febrer de 2012:
Vaig estar al mateix vaixell fins fa aproximadament un any.
Vaig treballar durant quatre anys en una empresa que atenia a alguns clients nacionals coneguts. Durant aquest temps, el propietari, un mascle alfa amb massa ego, faria servir un estil bel·ligerant / sarcàstic / burleta quan es dirigia a mi mentre es dirigia a les companyes de feina en tons molt més suaus. Això va créixer amb el pas del temps i va començar lentament. Sovint qüestionava els meus hàbits laborals (tinc més de vint anys d’experiència) davant d’altres o, sovint, creia un argument que ja estava preparat per adoptar l’altra banda per aconseguir que el seu ego anés al dia.
Alguns dies van ser més durs que d’altres. Em trobaria amb el cavall de batalla de certs projectes només per deixar de banda quan era hora que els clients vegessin la feina, i quan això passés, les meves companyes de feina obtindrien el crèdit. Només faig servir el terme "dona" per destacar que el meu antic cap té problemes de gènere i no per insultar l'altre 50% del planeta. Són persones que treballen molt i no volen sacsejar el vaixell. Independentment d’aquestes situacions, em van deixar desmoralitzat i qüestionar el meu propi estat i si era apte per al negoci en què estava.
En una ocasió vaig saber que hi hauria problemes. Un dels meus companys de feina va cometre un error amb un client nou que va costar milers de dòlars i va endarrerir la publicació del material del client. Mai no em van demanar que revisés aquesta feina més jove, però si ho hagués fet hauria agafat l’error. No importava. Quan el meu antic es va assabentar de l’error, va tractar el meu company de feina amb suavitat mentre em feia ràbia per una feina amb la qual tenia constància.
Durant aquest temps, la meva dona està embarassada. El meu cap masculí alfa no perd cap oportunitat de dir-li a ningú que el sentirà com són les persones estúpides per tenir fills i que els nens són només "rates" pel que li importa. Això no està inventat. De debò va dir que tenia davant meu i d'altres diverses vegades. Estava destinat a intimidar i insultar a mi i a la meva família.
Poc després d'aquest tipus de comentaris, dos mesos abans que naixés la meva filla, em van dir que ja no hi havia feina "per a mi", i molta sort en el futur. Hi havia molta feina per a aquells que potencialment van perdre un client nou, però res per a mi.
Cap indemnització. No hi ha temps de vacances. Ni més ni menys que un cop d’estómac durant la pitjor recessió econòmica dels 70 anys. Gràcies per res.
Va ser fa un any, però l’avantatge és que he tingut temps de passar amb la meva meravellosa filla.
Jo era un maleït empleat. Tot el que volia fer era fer la meva feina i esperar que la desagradable desaparició.
Hi ha alguna cosa que faré en la meva pròxima línia de treball si mai em tornen a assetjar i és comprar una gravadora d’àudio digital. Ho mantindré a la meva persona i deixaré que els següents assetjadors es pengin amb les seves pròpies paraules. Aquesta vegada em protegiré, i Déu ajudi el ximple que intenta prendre la meva dignitat perquè litigaré.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 17 de febrer de 2012:
Us agraeixo que us dediqueu el temps a publicar les vostres experiències. Aquestes situacions laborals abusives són inexcusables.
Kei el 17 de febrer de 2012:
Em sorprèn molt saber que hi ha moltes situacions de maltractament i maltractament com la meva. Acabo de ser acomiadat del meu lloc de treball per una acusació falsa que treballava en un departament. botiga. El meu supervisor va voler que deixés de fumar durant més de quatre anys i em va provar un comportament abusiu perquè deixés la feina i em va cridar moltes vegades perquè deixés la feina. Ella ha fet moltes altres coses terribles com em va empènyer als meus clients i va donar les meves comissions als seus associats preferits a propòsit perquè deixés de fumar. També ha enganyat les meves comissions moltes vegades. He sentit a dir que hi ha hagut molts altres companys de feina que en el passat han deixat i han estat acomiadats i, de fet, n’he vist diversos que havien deixat de fumar a causa dels seus maltractaments i de no ser justos. El que és tan trist és que aquest gestor ha estat treballant aquí des de fa 17 anys,que s’està traient totalment. Ningú (gent superior a la gent superior) mai em creurà encara que els digui la veritat. La veritat és que és una persona tan abusiva, controladora i manupuladora, i fins i tot enganya les normes de la meva comissió i incompleix. Fa 4 anys que m’enquadra per acomiadar-me i m’he escrit per ser totalment innocent diverses vegades. Finalment, quan em vaig informar d'aquests grups de tres clients assetjats, m'havien informat d'un enorme malentès, i el meu director m'havia acomiadat sense preguntar-me què passava. Ella m'ha cridat a la part superior del cap i m'ha acomiadat. La meva personalitat controladora, el bullying i la manipulació de tot ho feien a la seva manera per fer girar les coses per fer-me com si fos culpa meva.Saltarà la conclusió que m’ha fet sentir malament davant d’altres companys de feina moltes vegades reduint-me. No sóc una persona lenta, però em continuava dient que estic lent al registre, etc. Ella constantment m'abusarà verbalment de qualsevol manera que pogués.
És tan trist que tot el món s’hagi apoderat d’aquestes persones que controlen l’assetjament. Han d’elaborar algun tipus de nova llei sobre aquest tipus d’abusivitat laboral, ja que m’ha torturat durant molts anys. Vaig començar a sentir-me molt deprimit i fins i tot vaig començar a aficionar-me al menjar quan ni tan sols tinc gana i he guanyat molt de pes i m’he provat molts mals de cap. A tothom, no val la pena. La vida és massa curta. Si us plau, allunyeu-vos-en si podeu provar el més aviat possible qualsevol tipus d'abusiu o intimidació. A mi només em preocupa la possibilitat de trobar una altra feina ara perquè em van acomiadar ara. Estic a mitjans dels anys 50. Mai no m'he trobat amb aquest tipus d'abusius a la meva vida !! Simplement diria que només les persones sense educació amb gent de classe baixa de baix nivell faran tal cosa.Doneu-nos justícia a totes les persones que havien estat maltractades i assetjades pels seus companys de feina. Realment sento per ells i la pau a la Terra.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 10 de febrer de 2012:
Suggereixo consultar amb un advocat, però l’entorn laboral us posa malament. Quin tipus de sistema de compensació laboral teniu al vostre país? Als Estats Units, les condicions que descriviu podrien correspondre a una demanda per part de l’empleat contra els caps i l’empresa.
Tracey el 10 de febrer de 2012:
Jo també he estat assetjat a la feina; el meu va començar fa més de 18 mesos. Al principi, vaig pensar que era jo el problema, doncs les coses semblen anar del llit a l'infern. Fins i tot vaig perdre la veu a causa de la quantitat d’estrès que m’havia causat el meu cap. Tot va començar quan tenia mal de coll i vaig poder parlar durant gairebé dues setmanes. quan vaig tornar a la feina després que el metge em va donar de baixa perquè el meu treball consistia a parlar per telèfon tot el dia, quan vaig tornar vaig notar que les coses no anaven bé. L'estrès laboral i alguns problemes de personal m'havien provocat completament que els músculs al voltant de la meva caixa de veu estaven bloquejats, de manera que el meu discurs va ser encara pitjor. Va arribar a l'escenari on no estavaVaig treballar per la feina i es va donar de baixa durant més de 10 mesos després de moltes visites a l'hospital i logopèdia. Vaig haver de lluitar per tornar a la feina que havia fet durant 2 anys abans de sortir malalta. Mentre era fora, anava a treballar perquè poguessin veure que no els feia palla. El meu discurs va ser insuportable i no vaig poder menjar, dormir ni beure. Tot el que volia fer era tornar a la feina. Des del meu viatge el 5 de setembre de 2011, han fet tot el possible per convertir la meva vida en un infern viu. He parlat amb els meus recursos humans i em van fer tenir una reunió amb el meu cap per intentar esbossar quins eren els problemes i problemes. Havia passat de ser la persona més feliç del meu despatx a la més infeliç. Encara ara l’estrès que em provoquen em fa pensar que hauria de buscar una altra feina.He comentat totes les etapes del que m'ha passat amb la meva filla de 16 anys i fins i tot ella m'ha aconsellat sortir i buscar una altra feina. Estic pensant que té raó, tot el que vull fer és anar a treballar per poder atendre els meus fills i preguntar-me per què aquestes persones poden convertir la vostra vida en una misèria. Estic fora de la feina la setmana que ve gràcies a Déu, però tinc por una setmana el dilluns quan haig de tornar a l'abús mental.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 4 de febrer de 2012:
Comenteu a un amic i a altres persones en qualsevol cas d'assetjament laboral:
EEO es pren molt seriosament la documentació escrita a llarg termini d'un empleat, amb més pes que qualsevol cosa verbal, només un representant de l'empresa pot dir contra els càrrecs. A més, si l'empresa no té constància escrita dels fets, l'EEO investigarà molt seriosament els càrrecs dels treballadors (sempre ho tenen a Ohio).
Si de sobte una empresa vol portar notes a la persona maltractada i fer que la víctima / el destinatari signin les cartes que ell mateix va ser culpable en els fets abusius, pot ser un senyal que 1) un rastre de paper contra un innocent 2) la víctima no és tan innocent. Hi ha casos d'abús en què l'abusador provoca la seva víctima fins al punt que la víctima es comporta com a violenta per si mateixa. Vés amb compte de no deixar-te atrapat per aquest parany a casa, a la feina, a l’escola, a qualsevol lloc.
L’assessorament en salut mental sempre és bo tenir-ho també en aquests casos difícils. Ajuda a l'objectiu i serveix com a prova només en haver-se produït.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 3 de febrer de 2012:
Abans d’anar a les notícies, heu de començar a documentar diàriament aquest maltractament en un registre amb noms, dates, dies i hores i en la propera ocurrència física, truqueu immediatament a la policia. Si actualment no teniu documentació escrita, la notícia us cridarà l'atenció, però pot semblar insensat i fins i tot ser acomiadat per suposadament "mentir" sobre l'empresa.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 2 de febrer de 2012:
Desigual a NOLA: el segon que et colpeja algú a la feina, fins i tot amb la mà o amb el braç, és el segon que has de trucar a la policia i a la presència de càrrecs. Sí, documenteu-ho tot per dia, data i hora, guardeu un llibre de registre i obteniu un advocat al més aviat possible.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 2 de febrer de 2012:
I, encara que sembli mercenari, mereixeu lluitar per una solució monetària més gran també. Demaneu canvis en la política d’aquesta empresa per garantir la seguretat futura. El cap va ser acomiadat?
Lsnelling el 2 de febrer de 2012:
Trobo que aquesta vista és poc tardana. La meva parella va rebre assetjament continuat a la feina durant uns sis mesos. El seu cap l’abusaria verbalment i el feia fer coses que no eren feina seva. L’última tasca li va costar la vida. Encara més trist, l’assetjador se li posava al damunt mentre moria sense aixecar el dit per atendre’l mèdicament. El meu marit va ser obligat a fer un exercici d’entrenament en el qual no tenia cap formació prèvia ni qualificació. OSHA ha trobat que la companyia estava equivocada i que les condicions de perill durant l'exercici haurien provocat lesions greus o la mort. Res no tornarà el meu marit, però lluitaré fins al final per aconseguir justícia.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 31 de gener de 2012:
Aquesta és una situació difícil per a tu que ho maneges. Potser l’assetjat es traslladarà. Mentrestant, els meus millors pensaments són per a tu.
rcamarillo el 31 de gener de 2012:
Ja he analitzat la línia de treball que faig, hi ha molt pocs llocs que facin el meu tipus de feina i són zones molt llunyanes, molt cares per viure. He estat aquí durant 8 anys i sóc bo en el que faig. Per tant, amb tenir una mare, fills i germanes malalts per cuidar-me, he de decidir traslladar-me a la tranquil·litat i tenir més temps i estabilitat pel bé de la meva família. Recentment, un altre company de feina va presentar un problema, pel que fa al mateix assetjador, i sembla que als nostres caps no els agrada enfrontar-se a l’assetjament. Simplement van dir: "Intenteu arreglar-ho, o bé solucionar-ho, tots som adults aquí!", Estic d'acord fins a un cert punt, però alguns "adults" són imbècils de la natura. Tot el que van fer va ser enviar un recordatori d’etiquetes d’oficina a tothom. Intenten evitar ser molestos quan es tracta d’un entorn tens. Pff… suposo que hauré de tractar-ho.Algunes persones que tenen autoritat i poder, saben que els camperols (gent que lluita, lol), NECESSITEM mantenir la seva feina a tota costa.: - [
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 30 de gener de 2012:
Això és una cosa infeliç quan els autoritats no prenen mesures per aturar problemes evidents. Jo també perdria l’interès per aquesta carrera. Potser rebrà una promoció d'allà o es podria transferir a un altre departament més saludable?
rcamarillo el 30 de gener de 2012:
Hola Patty, Gràcies pel vostre temps i consells. M’he pres una mica d’iniciativa i he llegit molt sobre el control de les meves emocions, les tècniques de respiració i va ser molt dur, però em vaig disciplinar per ignorar aquesta dona que m’acusa. És molt difícil, però ha baixat una mica de molèstia perquè la ignoro completament i sóc feliç, fins i tot de vegades fingint la felicitat. Assumeix que no estic ferit i marxa, crec que funciona, em deixarà sola… però, estic tan decebuda pel meu supervisor i cap. He de passar literalment per això, i no només jo, un altre empleat també aquí. Som els més demandats i els nostres supervisors ens veuen incòmodes i no fan res !!!! És cert, et fa més fort, però no tinc ganes de comprometre'm amb aquesta feina com abans. Jo ho veia com una carrera, ara, només un JO B. Cada dia és el mateix,Tinc més feina, i tenen llibertat per gestionar la seva vida personal a la feina, i tots cobrem els mateixos, els mateixos beneficis, el mateix tot. Vaja… però, he de fer tot el que sigui necessari per mantenir la meva feina, els moments són crítics i tinc la meva família per cuidar.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 29 de gener de 2012:
Quina cosa tan impressionant de fer! Et felicito per fer-ho i crec que convertiràs en un empresari molt agut. He estat en les situacions que heu descrit, però he tingut la sort de mantenir-me ferm: els assetjadors i els possibles assetjadors han estat cessats. Molt èxit per a vosaltres i, si us plau, manteniu-me informat del vostre progrés.
atordit el 28 de gener de 2012:
Tot i que no puc ser específic, els casos anteriors com ara no esmentar els aniversaris, donar un tractament financer especial als altres i després rebutjar-ho als assetjats, donar oportunitats a altres o donar suport als seus esforços per avançar en la seva carrera professional, però no als assetjats (en lloc de redirigir-los) a altres treballs) m’han passat totes en el passat. Ara m’he enfortit i em nego a formar part de qualsevol grup que ho faci i aviat tindrà la meva pròpia empresa. Faré servir el que ha passat com a exemple propi d’ara per no tractar les persones i com reconèixer aquestes accions en altres que puc gestionar i, en canvi, valorar cada persona encara que siguin irritants… Gràcies Patty per aquest centre. Molt útil per a tots els que han respost.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 20 de gener de 2012:
Enhorabona a tots els voltants. La documentació és vial, és clar. Els assetjadors i els maltractadors intenten fer sentir als culpables als objectius. Funciona massa vegades.
M Dee el 20 de gener de 2012:
Jo també vaig ser assetjat en la meva última posició i la direcció va fer els ulls grossos. La direcció diria que era la meva personalitat i que també en tenia la culpa. Vaig tenir la sort de comptar amb un company de feina que em va creure i que em va fer passar els deu anys de l’infern. M'agrada la meva feina, però sempre va ser complicat per aquesta persona insegura que feia que altres membres del personal treballessin per ella i també em intimidessin. Sovint no fan res per davant del qual se'ls pugui responsabilitzar. Era astut i secret. Vaig ser un treballador dur i vaig ser franc per les meves opinions. Vaig haver de treballar moltíssim per mi, per exemple, tallers de millor comunicació, etc. per intentar mantenir una conversa amb ella. Crec que era una psicòpata, molt intel·ligent i perillosa. Ara tinc una altra posició on tothom és tan respectuós i honest.La meva feina no té problemes pel personal, ja que són professionals i tenen confiança en si mateixos. Per a mi, això és una prova que no he tingut la culpa de mi. Però vaig deixar un petit regal de separació. Em van demanar que presentés els meus deu anys d’evidència en diaris on vaig escriure moltes coses que continuaven. Ara hi ha una investigació independent, però no hi participo. HR em va agrair les meves proves i em va assegurar que hi hauria un resultat.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 12 de gener de 2012:
Per defensar-vos:
1) Quan comenceu una nova feina, conserveu una cartera de treballs del que heu après, dels projectes finalitzats, etc.
2) Documenteu l'assetjament, els rumors, els comentaris negatius, etc. a la vostra cartera. No et perdis cap instància. Sense documentació, no podeu fer res.
3) Mantingueu una reunió amb el cap per parlar de l'assetjament. Seguiu documentant, incloeu la reunió.
4) Si això falla, parleu amb el seu supervisor en una reunió. Document.
5) Si falla, aneu a RR.HH. Document.
6) Si això falla, poseu-vos en contacte amb un advocat per obtenir una consulta gratuïta i presenteu una queixa oficial de l'OEI.
pininas el 12 de gener de 2012:
Jo també estic sense feina a causa d’un assetjador al lloc de treball. Aquesta persona es va associar amb diverses persones que van anar contra mi a la feina. El meu ara ex-cap i jo vam tenir una gran relació fins que aquesta persona va començar a treballar allà i la va tornar contra mi. Ho sabia perquè una persona que treballava en un altre departament va escoltar, en més d’una ocasió, que aquestes persones feien comentaris negatius sobre mi. El meu cap va començar a creure’ls i, posteriorment, em va acomiadar. Com va resultar, un amic de l’assetjador va ser contractat aquell mateix dia. El meu ex-cap la va trucar davant de tothom i li va dir que tenia la meva posició anterior.
M’han dit que m’hauria d’haver defensat. Això pot ser cert cert. Però digueu-me, com puc quan el meu cap només creu els seus favorits? (Els assetjadors.)
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 8 de gener de 2012:
Espero que ho estigueu documentant tot. Aconsegueix un advocat laboralista, almenys per a una consulta gratuïta. Al meu estat i ciutat, ruixar els aerosols i lliurar-vos aigua de lleixiu que desencadeni atacs asmàtics són agressions legals (càrrecs penals) i podríeu presentar acusacions. Pregunteu a l’advocat i truqueu a la policia la propera vegada que passi. Obteniu també una nota del vostre metge sobre la perillositat d’aquests desencadenants i que són desencadenants. Aquesta persona intenta fer-te mal i probablement farà mal als gossos. Preneu les mesures el més aviat possible.
cansat el 8 de gener de 2012:
He estat tractant de manejar un company de treball abusiu amb les úniques eines que tinc, paciència. Durant mesos ha agafat coses que he dit i les ha torçat perquè sonin com si estigués lamentant o irrespectuós. Estava aspirant sota meu mentre treballava en gossos difícils i els espantava, fins que algú altre ho va veure, i després va deixar de passar la aspiració al meu voltant tots junts (agraït, puc fer les meves gràcies). Polvoritza llaunes de sol en la meva direcció, sabent que tinc asma i en sóc al·lèrgic. Ahir va portar una ampolla de "Awesome" per netejar-la, però hi havia aigua de lleixiu a l'ampolla i sap que el lleixiu tanca els pulmons gairebé completament. Els meus caps mai no han estat caps i segueixen pensant com a empleats. No li diran res. Em va acusar de prendre gossos que se suposava que eren seus, faig els gossos que em diu el meu cap.M’acusa de donar-li gossos dolents, el meu cap reparteix els gossos, no jo. Fins i tot em va destruir a Facebook, dient exactament el contrari del que deia als caps (no l’ajudo als caps i no vull la vostra ajuda a fb). Dels quals vaig copiar els comentaris i el vaig eliminar del meu fb. Jo suposadament sóc el "gestor", però els meus caps no em fan cap còpia de seguretat. No sé què fer.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 4 de gener de 2012:
Nancy: presentar una reclamació formal a EEO.
Worthmore: en el proper atac, truqueu a la policia i presenteu càrrecs per agressió. Pregunteu-ho a un advocat: a la meva ciutat, aquests comportaments es qualifiquen com a simple agressió i comporten almenys una multa; tirar coses i fer patades: poc temps de presó.
Worthmore el 4 de gener de 2012:
Fa 4 anys que estic tractant amb un entorn laboral abusiu. He seguit tots els protocols coneguts pel sistema escolar públic de Texas. Aquesta senyora ha cridat que m’odia davant de l’administració, ha cridat a les reunions de l’equip, ha vingut, ha cridat i ha cridat la veu als meus estudiants i a mi, ha llançat documents al meu escriptori i ha donat una puntada de peu a la porta de l’aula. Vaig arribar a menys de 5 centímetres de la meva cara i vaig cridar sobre com desitjaria que deixés l'escola. Estic literalment a l’INFERN, he estat en aquest campus més temps que ella i mai he tingut problemes amb ningú més. No sé què fer, em sento atrapat, sol i espantat que un dia vaig a trencar i reaccionar. Fins ara, després de quatre anys, he mantingut un nivell de nivell sobre els abusos. He tingut mediacions amb ella amb la directora i em va cridar i cridar.No hi ha hagut cap escrit, cap mesura disciplinària i ni tan sols té cap poder, només té el mateix nivell de qualificació i assignatura, de manera que he d’estar a prop amb ella almenys un cop a la setmana. On em crida i em crida amb totes les oportunitats que té davant de la gent. Ningú diu una paraula.
Nancy el 4 de gener de 2012:
Recentment m’he convertit en víctima de l’assetjament laboral, he presentat un informe de la policia perquè va ser una agressió física. Només em preguntava quins altres passos he de fer per resoldre aquest assumpte.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 31 de desembre de 2011:
Obteniu una consulta inicial gratuïta amb un advocat laboralista. Us ho poden dir amb seguretat. Bona sort!
constanceanne el 31 de desembre de 2011:
Tinc dificultats per definir què se'm fa. Sense entrar en massa detalls, tinc una companya de feina, que ocupa una posició de supervisor, però no és la meva supervisora, a la qual jo anomenaria assetjador, però no és que sigui directament abusiva verbalment de la meva manera; fa que les coses siguin molt incòmodes per a mi i per a una altra companya de feina que supervisa. El més recent que ha fet és que tenia un programa de PC virtual a l'ordinador que havia trobat i que s'havia eliminat el nostre departament de TI. Havia estat instal·lat des de l'abril del 2010. Al cap d'una setmana després de retirar-la, havia tornat a iniciar sessió físicament al meu ordinador. Hi va tornar a iniciar la sessió dues setmanes després.
He anat al cap de recursos humans i tractarem la situació quan tornem a treballar la setmana vinent. El problema és que el nostre cap probablement no farà res al respecte. Sembla que protegeix el "matón" o té por d'enfrontar-se ella mateixa. No sé quina?
Sembla que el "matón" té un conjunt de regles diferent de la resta o no ha de seguir les regles. Va i ve com vol, encara que és salari, porta la roba inadequada, molesta a altres empleats fora de la nostra oficina i se li permet prendre decisions poc ètiques sense conseqüències.
Hi ha hagut almenys dues persones que han tingut aquesta posició abans que jo, que han marxat a causa de la forma en què se sentien incòmodes. M’he plantejat deixar-me diverses vegades i després he canviat d’opinió i m’he negat a que algú em quedés sense una feina que realment m’agrada.
Com es determina com es diu aquest "assetjament"?
No intimidador el 27 de desembre de 2011:
Només volia quedar-me sola durant les vacances i fora del rellotge, sí que responia a una conversa falsa. Però em van seguir assetjant amb un interès indiscret, i després van xafardejar sobre el que vaig fer a tothom que els envoltava. I ES PREGUNNEN PER QUÈ M’HE CONVERTIT EN LA BULLY. L’HAN COMENÇAT.
El noi em va seguir, també hi eren altres corporacions. On vaig comprar i vaig anar, no és una casualitat.
Diana el 21 de desembre de 2011:
Estic sense feina a causa d’aquesta situació… el meu company de feina era realment sarcàstic sobre qualsevol cosa (qualificant de repugnant la meva feina i referint-me a mi com a treballador mandrós) ho vaig fer i vaig ser prou intel·ligent per dissimular-lo com a "bromista" estúpid i inútil, era forçat a treballar el temps addicional en coses que al final no feien servir (sense pagament), esperaven que hi fos 24/7, fins i tot em van trucar quan feia queviures amb la meva filla a un diumenge al matí i, per descomptat, em vaig posar malalt, vaig tenir episodis d'ansietat terribles, vaig perdre 15 quilos en un mes i gairebé vaig arruïnar les relacions familiars. Al final, vaig demanar la resolució del meu contracte, ja que la queixa que vaig fer no funcionava. Al final em vaig quedar sense feina, aquesta persona es va quedar a la feina i… van decidir demanar treballadors nous assenyalant que noTreballo en equips i prenc les coses personalment, em paguen una trista quantitat de diners i em vaig quedar amb una horrible experiència amarga… per altra banda, tinc un segon treball, i hi estic perfectament bé, els meus caps i companys de feina com jo i… RESPECTE’M, i… mai no m’han acusat de no treballar eficaçment en un equip.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 19 de desembre de 2011:
Seguiu els passos habituals per a una reclamació dels EEO, que es descriuen al Hub i als comentaris. Demaneu ajuda a l’oficina local d’EEO i obteniu una consulta gratuïta amb un advocat.
Victima núm. 4 el 19 de desembre de 2011:
Actualment treballo per a Ann Taylor a San Antonio, Tx. No només sóc testimoni, sinó víctima. El més trist és que veig que la directora de la botiga intimida a tothom, excepte als seus amics que hi treballen. Què faig?
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 17 de desembre de 2011:
És possible que també pugueu presentar una reclamació d’indemnització laboral si la brutícia de la CA us fa patir malalties. Això pot comportar un lloc de treball insegur. Consulteu les vostres lleis estatals de WC o obteniu una consulta gratuïta amb un advocat.
Hi ha casos en què l’empresari no permetrà que els treballadors també facin servir el bany durant tot el dia. He vist que aquests casos passaven a disposició judicial.
Més assetjadors que mai el 17 de desembre de 2011:
També treballo per a un assetjador que no m’agrada que em bufi el nas a causa de les meves al·lèrgies i tota la zona (construccions / munts de brutícia a l’exterior) fa que sigui un lloc molt poc saludable per treballar (la brutícia es troba a l’aire i entra el sistema de climatització). Això és ininterromput les 8 hores. de danys als pulmons. Sí, estic d'acord que la majoria dels assetjadors estan protegits pel govern. agències. L’única solució és aconseguir un nou lloc de treball, però mirar la situació econòmica, de manera que es tracta d’un abús diari. Només espero que m’hagin acomiadat perquè em bufo el nas i després els demandaré l’infern per discriminació mèdica.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 12 de desembre de 2011:
Bé, decidiu el que vulgueu, els meus millors desitjos es dirigeixen cap a l’èxit en la vostra feina i vida. Heu de ser una persona molt pacient per mantenir-vos en aquesta situació i continuar funcionant.
rcamarillo dels EUA el 12 de desembre de 2011:
Gràcies Patty pels teus consells. En realitat, estimo la meva feina. El meu cap és fantàstic amb avantatges, etc. Al principi, vaig entendre per què deixava que algú com l’assetjador es quedés, vaig pensar que era humà intentar resoldre alguna cosa amb problemes, com donar una oportunitat. Però s’ha perllongat i afecta almenys entre 5 i 6 treballadors, però no diran res perquè no volen estar malament del nostre cap. Pràcticament em va dir l'última vegada que m'ho vaig ocupar i arreglar-ho, ja que se m'espera més després de tenir un càrrec directiu. De fet, vaig fer classes d’administració, classes de comunicació i fins i tot em vaig oferir a oblidar-me i començar frescos, però les dones són molt malintencionades, en el moment que no la vaig cobrir per haver arribat tard al matí, després de dinar o fer negocis personals durant les hores de treball..va tornar a sortir i va començar a tractar-me com una merda. Sincerament, faré alguna cosa al respecte. I no puc dir-ho aquí, però crec que sé per què encara persisteix. Aquí tots coneixem massa informació, realment no ho puc dir. Però crec que el meu cap perdria més diners, clients i reputació si sortissin certes coses. Com que sóc un bon treballador i tinc consciència, estic segur que el meu cap sap que em refredaré i em quedaré com de costum. Però tothom té un límit i estic malalt, l'estrès i la tensió han aconseguit el millor de mi. Durant un embaràs que em va afectar tant. Gràcies pel vostre temps i comprensió.clients i reputació si sortien certes coses. Com que sóc un bon treballador i tinc consciència, estic segur que el meu cap sap que em refredaré i em quedaré com de costum. Però tothom té un límit i estic malalt, l'estrès i la tensió han aconseguit el millor de mi. Durant un embaràs que em va afectar tant. Gràcies pel vostre temps i comprensió.clients i reputació si sortien certes coses. Com que sóc un bon treballador i tinc consciència, estic segur que el meu cap sap que em refredaré i em quedaré com de costum. Però tothom té un límit i estic malalt, l'estrès i la tensió han aconseguit el millor de mi. Durant un embaràs que em va afectar tant. Gràcies pel vostre temps i comprensió.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 9 de desembre de 2011:
Heu seguit els protocols i la cadena de comandament correctes pel que puc saber en aquest tema d'assetjament, així que presenteu una queixa formal a EEO. Obteniu una consulta gratuïta d’un advocat laboralista. Presentar càrrecs contra els assetjadors si ho necessiteu. Pregunteu a l’advocat si podeu presentar una reclamació contra l’empresa perquè li permeti continuar.
Els Estats Units comencen a debatre sobre les lleis d'assetjament laboral en les seves legislatures, de manera que pot ser que hi hagi més ajuda, però trigarà una estona. Aleshores, l’aplicació és una altra qüestió.
rcamarillo dels EUA el 8 de desembre de 2011:
Estic tan repugnat, que actualment estic sent assetjat per altres dones a la feina. He estat assetjat durant anys. Durant quatre anys per ser exactes, vaig fer molts passos, vaig anotar-ho tot, vaig parlar amb els supervisors, el director general de la companyia. Han donat a aquestes dones redaccions, i encara a la feina. Ara afecta els altres i l’únic que fan és plantejar-ho en reunions d’equips estúpids, com tenir etiquetes de treball, etc. Quant de temps més, què més ??? Ara busco una altra feina, hi he estat vuit anys i el meu cap sembla tractar-se amb cura quan es tracta de b @ # *%…… Tinc una gran família per mantenir i el meu cap ho sap, és difícil, però hauré de lluitar i aconseguir una altra feina perquè pugui millorar la meva salut, això m'ha afectat molt. Un altre empleat està fart i vol marxar ara. Tan trist.
stopbully2day el 7 de desembre de 2011:
Crec que és important en qualsevol situació d'assetjament laboral que hi hagi un patró de comportament establert cap a més d'un empleat. Això augmentarà la vostra credibilitat a l’hora de fer una reclamació. Anoteu l’assetjament cap a vosaltres i els vostres companys de feina. La gent parla - acostuma a ser oient - i pren notes. No embelleixi les notes; només fets. Esbrineu si el vostre empresari té una política contra la violència en el lloc de treball (feu-ho amb discreció) i feu-ne una còpia si és possible. Feu un cop d'ull a les directrius dels EUA OSHA sobre violència laboral. Si sou del sector sanitari, mireu la declaració de la Comissió Mixta sobre violència laboral. Feu un cop d'ull a la retenció dels empleats al vostre departament on té lloc l'assetjament.Gasta uns quants dòlars (sé que és difícil) i parla amb un advocat d’ocupació només perquè la teva situació estigui arxivada. Digueu-ho als vostres metges i tingueu això al vostre historial mèdic. Seríeu molt savi no compartir el que feu amb els vostres companys de feina perquè mai no sabeu qui pot ser el talp. Els vostres companys de feina no us defensaran perquè temen les conseqüències. Si l’assetjador ha atret els vostres companys de feina i us persegueixen, la por a l’assetjador és més gran que la preocupació per vosaltres. Què trist. El punt més brillant és que el ressorgiment de "llocs de treball saludables" està en moviment. L'estat de Nova York ho va aplicar. Feu investigacions a Internet sobre organitzacions dins i fora del vostre estat i penseu a unir-vos-hi. Res millorarà si ens asseiem i no fem res més que queixar-nos.Digueu-ho als vostres metges i tingueu això al vostre historial mèdic. Seríeu molt savi no compartir el que feu amb els vostres companys de feina perquè mai no sabeu qui pot ser el talp. Els vostres companys de feina no us defensaran perquè temen les conseqüències. Si l’assetjador ha atret els vostres companys de feina i us persegueixen, la por a l’assetjador és més gran que la preocupació per vosaltres. Què trist. El punt més brillant és que el ressorgiment de "llocs de treball saludables" està en moviment. L'estat de Nova York ho va aplicar. Feu investigacions a Internet sobre organitzacions dins i fora del vostre estat i penseu a unir-vos-hi. Res millorarà si ens asseiem i no fem res més que queixar-nos.Digueu-ho als vostres metges i tingueu això al vostre historial mèdic. Seríeu molt savi no compartir el que feu amb els vostres companys de feina perquè mai no sabeu qui pot ser el talp. Els vostres companys de feina no us defensaran perquè temen les conseqüències. Si l’assetjador ha atret els vostres companys de feina i us persegueixen, la por a l’assetjador és més gran que la preocupació per vosaltres. Què trist. El punt més brillant és que el ressorgiment de "llocs de treball saludables" està en moviment. L'estat de Nova York ho va aplicar. Feu investigacions a Internet sobre organitzacions dins i fora del vostre estat i penseu a unir-vos-hi. Res millorarà si ens asseiem i no fem res més que queixar-nos.Els vostres companys de feina no us defensaran perquè temen les conseqüències. Si l’assetjador ha atret els vostres companys de feina i us persegueixen, la por a l’assetjador és més gran que la preocupació per vosaltres. Què trist. El punt més brillant és que el ressorgiment de "llocs de treball saludables" està en moviment. L'estat de Nova York ho va aplicar. Feu investigacions a Internet sobre organitzacions dins i fora del vostre estat i penseu a unir-vos-hi. Res millorarà si ens asseiem i no fem res més que queixar-nos.Els vostres companys de feina no us defensaran perquè temen les conseqüències. Si l’assetjador ha atret els vostres companys de feina i us persegueixen, la por a l’assetjador és més gran que la preocupació per vosaltres. Què trist. El punt més brillant és que el ressorgiment de "llocs de treball saludables" està en moviment. L'estat de Nova York ho va aplicar. Feu investigacions a Internet sobre organitzacions dins i fora del vostre estat i penseu a unir-vos-hi. Res millorarà si ens asseiem i no fem res més que queixar-nos.Feu investigacions a Internet sobre organitzacions dins i fora del vostre estat i penseu a unir-vos-hi. Res millorarà si ens asseiem i no fem res més que queixar-nos.Feu investigacions a Internet sobre organitzacions dins i fora del vostre estat i penseu a unir-vos-hi. Res millorarà si ens asseiem i no fem res més que queixar-nos.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 19 de novembre de 2011:
Lamento molt que us hagi passat això. Sembla que Lubbock necessita més llocs de treball i administradors.
anònim el 19 de novembre de 2011:
fins fa poc treballava en un lloc de Lubbock, TX, que feia que el bullying semblés un joc infantil. l'assetjament és el pilar fonamental de la gestió de l'organització. la gent treballa amb por de dir accidentalment alguna cosa que pugui ofendre a ningú, mentre que la direcció s’encarregarà de trobar una manera d’abusar de l’individu que no té idea de per què (és obvi que gaudeix de l’alt que abusa de les persones). el resultat és un caos infantil constant. es basen en enfrontar un empleat contra un altre per crear una atmosfera de recel i desconfiança i després culpable de devaluar i derrotar els empleats. Finalment vaig deixar de fumar després que la tensió arterial, el nivell d’ansietat i el sistema digestiu estiguessin fora de control. us podeu preguntar per què ho suporto durant anys: és perquè és difícil trobar llocs de treball, a Lubbock, que paguen més del salari mínim.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 17 de novembre de 2011:
D -A qui / a quina empresa vol dir? Els anuncis de la pàgina giren i no puc veure el que esteu indicant.
Preocupat: és millor perdre una feina que la seva vida. Primer es llancen papers, després es llença un objecte pesat al cap.
Això resultarà incòmode, però heu de presentar càrrecs perquè això s'aturi. El "Oh, no facis que l'abusador perdi l'accés a les bases militars" és una excusa que permet intentar culpar-te. Les disculpes seran seguides per una escalada i més abusos. He comprovat entre els meus clients que la gestió de la ira normalment no funciona amb els maltractadors. Què tal altres lectors? Què sabeu?
Però, el vostre marit va trucar a la policia, ara poseu càrrecs. Mai vaig dubtar en fer-ho en situacions d’aquest tipus en què em trobava (pocs, per sort). Es tracta d’un lloc de treball hostil i potser perillós i haureu de fer una consulta gratuïta amb un advocat i veure si teniu càrrecs EEE o fins i tot reclamacions d’indemnització laboral. No rectificar un lloc de treball perillós és il·legal en alguns estats.
Actualització preocupada el 17 de novembre de 2011:
Per tant, he estat ignorant la tecnologia i avui fa una setmana que s’ha molestat perquè va rebre una trucada de servei a les 2 de la tarda: va procedir a maleir, cridar i agitar els braços cap a mi; finalment, en el punt de ruptura, li vaig dir que realment no m'importava. Llavors va llançar-me les 30 pàgines impreses que tenia sobre mi; em va dir que trobés algú altre que fes el joc i em va clavar per la porta. Em va sorprendre i espantar, ja que ara la seva ira s’havia convertit en violència. Vaig trucar a la meva parella que va trucar al meu cap i a la policia. No va passar res… el cap es va disculpar i va dir que li demanaria perdó a la tecnologia quan tornés dels viatges i que si presentés càrrecs la tecnologia perdria la feina perquè ja no tindria accés a les bases militars. Va dir que enviaria la tecnologia a la gestió de la ira… Tinc por d'aquesta tecnologia i ara estic obligat a trobar-me amb ell al seu retorn.Em fa por fer-ho però no vull perdre la feina!
D el 17 de novembre de 2011:
No estic segur de per què aquesta pàgina està patrocinada per l’empresari més tolerant a l’assetjament (BT) per al qual he tingut la desgràcia de treballar. El lloc està ple d’això, podríeu ser violat allà i seria culpa vostra
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 4 de novembre de 2011:
Si es troba als Estats Units i l’empresa té prou ingressos i ingressos prou petits, no han de fer legalment tots els canvis de l’ADA, concretament els que costen més diners.
El millor consell és consultar un advocat per a una consulta gratuïta.
Top Secret el 3 de novembre de 2011:
Li vaig dir a algú del departament de recursos humans moltes vegades que ADA requereix que aquesta empresa em proporcioni un intèrpret de llengua de signes. Es neguen a proporcionar-me un intèrpret de llengua de signes durant un any, ja que pensen que puc escoltar i entendre el que diu la gent. HELL NO, vaig néixer SORD! Si penso presentar una demanda contra aquesta empresa, em despatxarien per altres motius (tinc dues redaccions, ja que un petit grup de companys de feina es van queixar i es van queixar al meu supervisor (són molt miserables i gelosos des que treballo) molt difícil). No em puc permetre el luxe de perdre la feina si presento una demanda contra aquesta empresa. Tant l’empresa com un petit grup de companys de treball em posen molt malament mentalment…
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 2 de novembre de 2011:
Va ser com en una empresa privada en lloc d’una agència governamental, però una dona amb una feina similar a la vostra al meu comtat fa 15 anys va presentar una queixa als EEO i va acusar l’home de simple agressió per assetjament telefònic. Va funcionar per a ella.
Preocupat el 2 de novembre de 2011:
Treballo en un petit govern. empresa de serveis de contractació; hi ha 3 tècniques que programa. 1 per al servei i els altres 2 per al servei PM. Quan el servei tècnic no li agrada el seu horari o si ha de treballar més tard de les 14:00 (comença cap a les 9:00), em crida i em crida a la boca, però només per telèfon; Acabo de penjar-lo. Llavors truca al propietari i repeteix el procés, el propietari em truca per fer el canvi que la tecnologia vol bàsicament permetent-li actuar d'aquesta manera. Em queixo cada cop que passa això, però s’esborra i se’n fa una broma. Abans que jo hi fos, la senyora deia que exigia un sou de combat a causa de les seves agressions verbals, però és una broma. També maleeix utilitzant un llenguatge extremadament volàtil quan fa reparacions a casa i quan em vaig queixar que els meus clients el podien sentir per telèfon em van dir que tanqués la porta.Una vegada va dir algunes parts sobre la taula perquè les instal·lés i va dir al cap "què és aquest F" i només llavors el propietari li va dir que s'aturés amb la paraula "F". També li he informat que sóc al·lèrgic al fum i, si us plau, no ho faci al meu voltant; fuma com una xemeneia al garatge just davant de la meva oficina i si el cap veu la meva porta tancada li dic per què i només obre la meva porta i s’allunya. La tecnologia també ha dit comentaris negatius sobre mi als nostres clients que quan em truquen em diuen què diu; de nou no es pren cap mesura. Ara només l’ignoro, fingeixo literalment que no hi és, no li parlo, el miro ni el reconec de cap manera, i el cap / propietari creu que és acceptable.Trobo que no tinc opcions, ja que he estat aquí 7 anys i amb aquesta economia no hi ha feines al nivell / sou que estic actualment.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 28 d'octubre de 2011:
Gràcies per les vostres opinions.
anon el 27 d'octubre de 2011:
Es tracta d’un problema de control; gran part d’això prové de l’economia i que els treballadors ja no poden canviar de feina un cop en tinguin. Aquesta intimidació és un viatge d’alimentació i una sensació de dret que d’alguna manera els deuen més que un bon dia de feina que se’ls "permeti" treballar allà. Hi ha una política general per mantenir els treballadors al seu lloc que es transmet a la direcció mitjana i es fomenta. Si realment voleu fer alguna cosa… Uniu-vos al moviment d’ocupació… retorneu el poder als empleats i permeteu que estiguin al capdavant del seu propi destí, no en mans d’alguna persona desapareguda que només té el propòsit de sentir poden controlar algú altre i quedar-se atrapats en un món on se suposa que calem, ho acceptem i permetem l'abús. L’abús de poder s’escola pel turó… malauradament, la riquesa i la llibertat no.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 25 d'octubre de 2011:
anònim: comproveu al vostre país si hi ha una organització de defensa dels treballadors que us pugui ajudar. Si no, és possible que necessiteu un advocat.
anònim el 25 d'octubre de 2011:
El meu cap em maltracta. El meu cap m'ha ignorat. Tinc més de 20 anys d’experiència. La meva oficina és una organització de serveis socials. Sóc pacient; tanmateix, no descuideu la meva feina d'oficina. El meu cap ha reduït les despeses mèdiques. El meu cap ha donat informació a les oficines centrals a l’estranger; aquest és el meu enteniment. Sóc el més gran i tinc molta feina que faig sincerament. Ella fa un ús màxim de mi. Tot i això, vaig haver d’esperar més de 12 anys per aconseguir una promoció. Després no vaig obtenir promocions. Aquest any no he aconseguit un augment salarial, però el favorit dels meus caps ha aconseguit un augment salarial.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 23 d'octubre de 2011:
Acollidor: atès que es tracta d’un dinar, estic segur que no hi ha cap cas legal, perquè no funciona. Tanmateix, us aïlla d’un grup d’amics, cosa que pot ser un assetjament escolar.
L'inici del registre detallat de les hores que heu passat i, en el futur, es deixarà fora al dinar i continueu fent-ho en cas que l'assetjament continuï al terreny de treball. A continuació, podeu anar al vostre supervisor, EEOC o advocat amb el registre i les vostres queixes.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 23 d'octubre de 2011:
Allison! _ M'interessaria el consell del vostre advocat! Crec que és assetjament general, independentment de qui ho faci. Sens dubte, està creant un entorn de treball hostil. Continueu documentant totes les vexacions que fa l’empleat, juntament amb les vostres complicacions mèdiques, i llesteu per presentar-les a EEOC a recomanació del vostre advocat. Mentrestant, podeu trucar a EEOC i esbrinar quin és el procediment quan un empleat assetja un supervisor amb càrrecs falsos.
Millor alleujament per a vosaltres!
Acollidor el 23 d'octubre de 2011:
Un dels meus companys de feina intenta seguir amb tothom i fa notar que és genial tot i que la meitat del temps està assegut allà sense fer res. És molt opinat i sempre creu que té raó si no, s’intercanvien opinions francs. La majoria de la gent sembla estar bé amb ell, però a causa del tractament de cert personal subaltern per ell, és a dir, de la manera com va parlar amb ells, simplement no es renta amb mi i creu que ho sap, ja que no s’esforça tant amb mi com ho fa amb tothom. Parlem de tant en tant i és generalment amable cara a cara. Quan passa per davant de la meva oficina, no em dirà el matí (ho farà a tothom al passadís) tret que jo ho digui.
De totes maneres, no sé si és assetjament escolar o si estic sent massa sensible. Feia anys que anàvem al pub un dinar de divendres. Els correus electrònics donaven voltes, etc., preguntant qui anava. Darrerament aquest cos sembla otganitzar-lo demanant només a un poble selecte. Mai no em pregunta i sembla que sóc l’únic de la "colla de pubs" original que no em pregunten més.
Quan tots passen per davant del meu despatx per anar a dinar ningú diu que aniran al pub, així que si pensen que m'han preguntat i m'han dit que no, no ho sé.
El meu company de feina va fer un comentari una vegada que vaig conèixer un amic per dinar i vaig convidar els altres al pub. va dir que si algú vol anar a dinar, només acudeix. Em penso com puc fer quan no sé que aniran. Sé que encara s'està organitzant, ja que una companya estava de vacances i el primer dia, que era divendres, se li va preguntar si volia anar al pub. Vaig sentir la conversa des de la meva habitació.
Una rara ocasió en què algú altre va organitzar la visita al pub i va enviar un missatge de correu electrònic vaig anar-hi. Un altre company de feina que s'asseu amb aquest cos em va dir: "Oh, vens?" com si digués que no em volia allà.
És aquesta intimidació o estic sent massa sensible i només necessito adonar-me que potser als meus companys de feina ja no m’agraden més i només he d’acceptar-ho?
Allison el 22 d'octubre de 2011:
Per què els supergegants haurien de suportar l’assetjament i l’assetjament? El fet que estiguem "al capdavant" no vol dir que no siguem humans i que no tinguem drets. Ara mateix tinc un empresari molt abusiu que m’acusa falsament de discriminació. Exagera i menteix. L’últim any havia estat un infern. He desenvolupat una malaltia cardíaca, he tingut un examen femení anormal, he tingut mal de cap tensional, he guanyat pes i he experimentat depressió. Havia estat terrible. Em canso de saber que només l'assessor i l'assetjament són els gestors. Si us plau ajuda! He contactat amb un advocat laboralista. Puc anar al EEOC com va fer ella i presentar una queixa? Estic a punt de pensar i no sé què fer.
Patty Inglish MS (autora) dels EUA i Asgardia, la primera nació espacial el 22 d'octubre de 2011:
La pràctica estranya que s’utilitza quan EEOC falla un client és anar a un advocat laboral o laboral. Bona sort!
YvonneSmith135 el 22 d'octubre de 2011:
Vaig treballar en una empresa de seguretat durant gairebé tres anys. El nou supervisor estàvem intimidant a mi i a les altres companyes de feina. Vaig presentar una denúncia contra ell el 3 de juny i em vaig deixar lliure de les meves funcions el 21 de juny. El meu atur ha estat denegat dues vegades i està en procés d’apel·lació. Resulta que altres persones han tingut queixes contra el supervisor, però l’empresa es nega a fer res sobre les seves accions que incloguin falsificar documents, robar temps i altres infraccions per les quals l’empresa havia cessat la gent. L’EEOC em va dir que, tot i que era injust, no hi ha res que puguin fer, així que… QUÈ FAIG ????
stopthebully2day el 19 d'octubre de 2011:
Per a Linda re l’hospital de Chesterfield, MO. Totes les verificacions d’ocupació han de passar pels recursos humans. Aquesta és la POLÍTICA. Quan se us demani si es pot contactar amb el vostre gestor, indiqueu que no i expliqueu que la política de l'hospital és que només es posi en contacte amb RRHH.